Dovolujeme si upozornit, že ve dnech 21.8. – 25.8 nebudeme přijímat zboží do servisu z důvodu dovolené.
Provádíme mimozáruční a pozáruční opravy chytrých telefonů za skvělé ceny. Opravíme hardwarové i softwarové závady nebo zachráníme data
z poškozeného telefonu.
Co opravujeme?
Vady způsobené pádem – např. rozbitá dotyková vrstva nebo displej, prasklé kryty, špatné chytání signálu GSM/GPS
Vady způsobené neopatrným zacházením – např. opravy konektorů
Vady způsobené provozem v nevhodném prostředí – např. nefunkční nebo slabý reproduktor nebo mikrofon
Vady způsobené softwarově – např. zablokovaný nebo nefunkční telefon po nepovedeném flashi
A spoustu dalších vad ...
Ceny
Následující ceny oprav slouží jen jako orientační a nezahrnují cenu za vyměněné díly:
Úkon
Cena vč. DPH
Výměna displeje včetně digitizeru
600,-
Výměna samotného digitizeru (kde je to možné)
700,-
Výměna reproduktoru nebo mikrofonu
500,-
Oprava nebo výměna antény
600,-
Přehrání ROM
400,-
Přehrání ROM, pokud telefon nejde zapnout
500,-
Záchrana dat z telefonu
700,-
Diagnostika (zdarma při následně objednané opravě)
500,-
Svoz
100,-
Průběh opravy
Vyplníte formulář, kde nám sdělíte, jaké problémy máte s vaším zařízením, vyberete si dopravu a my se vám ozveme. Zařízení k nám můžete zaslat, donést
nebo využít našeho svozu. Zařízení také můžete předat na sběrných místech po celé ČR. Po odeslání formuláře vás budeme kontaktovat,
obdržíte číslo servisní zakázky, které přiložíte k zařízení, abychom věděli, o co se jedná, až k nám dorazí. Zboží následně pečlivě
zabalíte a odešlete / doručíte k nám. My provedeme diagnostiku (je-li třeba) a sdělíme vám cenu za opravu. Vy se následně rozhodnete,
zda opravu provést chcete nebo ne. Zboží je pak buď připraveno k odběru na místě, které si určíte nebo zasláno na vaši adresu.