Jak reklamovat
Před odesláním zboží k reklamaci si
prosím přečtěte, zda se jedná o reklamovatelnou vadu, nebo pouze o anomálii, kterou si můžete vyřešit sami doma.
Online reklamace
Online reklamace je jednoduchá. Stačí vyplnit náš
reklamační formulář, na jehož konci obdržíte reklamační ID. To napíšete na kus papíru a vložíte do balíčku s reklamovaným zbožím. Přiložíte příslušenství nutné k prověření závady a pečlivě zabalený balíček pošlete na naši adresu nebo předáte na jednom ze sběrných míst.
Klasická reklamace
Pokud z nějakého důvodu nemůžete nebo nechcete využít reklamační formulář, zašlete reklamované zboží spolu s kopií faktury (příp. jiného dokladu prokazující nákup),
detailním popisem závady a příslušenstvím nutným k otestování závady na
naši adresu. Zboží zasílejte Českou poštou. Vzhledem k omezené provozní době nemusí být zboží zasláno jiným přepravcem doručeno. Zboží
pečlivě zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Na takováto poškození se nevztahuje záruka.
Nezapomeňte k popisu závady uvést adresu, na kterou máme zboží z reklamace zaslat!