ePřihlášení
Váš e-mail:


Heslo:
Mobilní telefonyPříslušenstvíNáhradní dílyTabletyVýprodejServis

wMobilní telefony


Oficiální česká distribuce
Lenovo Xiaomi THL Doogee Huawei iNew Elephone
Zobrazit všechny značky

BPříslušenství


Ochranné fólie

Temperovaná skla

Pouzdra

Baterie

Nabíječky

Držáky do auta

Paměťové karty
Zobrazit další příslušenství

zNáhradní díly


Dotykové vrstvy

Displeje

Lepidla na displeje

Kryty telefonů

Flex kabely

Konektory

Tlačítka

Nářadí
Zobrazit celou kategorii

ATablety


Tablety

Příslušenství

Náhradní díly
Zobrazit celou kategorii

yVýprodej


E-cigarety

Hračky

Potěšení smyslů

sServis

Nabízíme mimozáruční a pozáruční opravy čínských telefonů
Zobrazit stránku servisu
Zobrazit/skrýt menu
/Autodoplňky (cars tuning)+Baterie+GPS navigace+Náhradní díly GSM/GPS/Ostatní příslušenství+Servisní nářadí+Tablety+Telefony

Jak reklamovat

Před odesláním zboží k reklamaci si prosím přečtěte, zda se jedná o reklamovatelnou vadu, nebo pouze o anomálii, kterou si můžete vyřešit sami doma.

Online reklamace

Online reklamace je jednoduchá. Stačí vyplnit náš reklamační formulář, na jehož konci obdržíte reklamační ID. To napíšete na kus papíru a vložíte do balíčku s reklamovaným zbožím. Přiložíte příslušenství nutné k prověření závady a pečlivě zabalený balíček pošlete na naši adresu nebo předáte na jednom ze sběrných míst.

Klasická reklamace

Pokud z nějakého důvodu nemůžete nebo nechcete využít reklamační formulář, zašlete reklamované zboží spolu s kopií faktury (příp. jiného dokladu prokazující nákup), detailním popisem závady a příslušenstvím nutným k otestování závady na naši adresu. Zboží zasílejte Českou poštou. Vzhledem k omezené provozní době nemusí být zboží zasláno jiným přepravcem doručeno. Zboží pečlivě zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Na takováto poškození se nevztahuje záruka.

Nezapomeňte k popisu závady uvést adresu, na kterou máme zboží z reklamace zaslat!